Tekstit

Näytetään blogitekstit, joiden ajankohta on marraskuu, 2018.

Retki Chicagoon

Kuva
Moikka! Pääsin onnekkaasti vierailemaan Chicagossa hostperheeni kanssa. Matka sijoittui ajalle 19-21.10. Lähdimme ajamaan torstai iltana, ja ajoimme n. kaksi tuntia, jonka jälkeen vietimme yön pienessä tienvarsimotellissa. Virkistävien yöunien jälkeen matka jatkui kohtia määränpäätä, ja maisemat olivat aikalailla normaaleja peltomaisemia, kunnes saavuimme lähemmäs Chicagoa. Oli kyllä aivan upea tunne, kun Chicagon kaupungin siluetti näkyi taivaanrannassa kaikkine pilvenpiirtäjineen. Ensimmäinen pysähdyksemme oli Field Museum, jonne suuntasimme heti, kun se aukesi eli klo 9. Museossa vierailimme mielenkiintoisissa näyttelyissä, joista mielenkiintoisin oli muumioista kertova näyttely, joka avarsi kyllä näkemyksiä monella tavalla. Museo vierailun jälkeen suuntasimme hotellille, ja sieltä menimme syömään erittäin hyvään ravintolaan hotellimme lähellä. Kävelimme tämän jälkeen erittäin korkean pilvenpiirtäjän luokse, jossa oli näköalapaikka ylimmässä kerroksessa. Jono